terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel języka angielskiego, nauczyciel dyplomowany.

Ukończyła studia psychologiczne na Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie, studia licencjackie w Kolegium Języków Obcych na Wydziale Filologii Angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego.

Posiada dyplom terapeuty integracji sensorycznej. Odbyła wiele form doskonalenia zawodowego: szkolenia stacjonarne w zakresie treningu umiejętności społecznych, zaburzeń neurozwojowych oraz zaburzeń mowy, staż w Stowarzyszeniu Przyjaciół Integracji i Psychologii Baśni.

Z zawodem psychologa związana od ponad 20 lat. Jest praktykiem,  pracowała ze studentami, w  szkole podstawowej, gimnazjum oraz przedszkolach.  Interesuje się literaturą dziecięcą, w przedszkolu w którym pracuje prowadzi zajęcia z baśnioterapii.

W Poradni zajmuje się diagnozą małych dzieci.

Skip to content