pedagog – terapeuta, diagnosta funkcji wzrokowych, nauczyciel dyplomowany.
Absolwentka Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego – kierunek pedagogika specjalna, specjalność pedagogika korekcyjna.
Ukończyła studia podyplomowe z Terapii Pedagogicznej, Kształcenia Integracyjnego, Pedagogiki Opiekuńczo-Wychowawczej oraz Wspomagania Dzieci z Problemami Rozwojowymi oraz przyrody. Odbyła kursy kwalifikacyjne z zakresu tyflopedagogiki i surdopedagogiki oraz liczne kursy doskonalące m.in. z zakresu Diagnozy i Terapii Funkcji Wzrokowych (dotyczy wąskiego zakresu badań ortoptycznych), Terapii Ręki, EEG Biofeedback.
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w Szkole Specjalnej Przyszpitalnej w Łodzi, Ośrodku Szkolno-Wychowawczy w Rawie Mazowieckiej, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Piasecznie, Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Piasecznie.
Wolny czas najchętniej spędza czytając, spacerując, a przede wszystkim przebywając z najbliższymi: mężem i córką.
W poradni zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną, prowadzi badanie ortoptyczne. Jest członkiem zespołów orzekających dla dzieci niewidzących i słabo widzących.