psychoterapeuta, socjoterapeuta, nauczyciel dyplomowany.
Ukończyła studia psychologiczne na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, studia podyplomowe w zakresie pomocy psychologicznej i socjoterapii w Mazowieckim Centrum Doskonalenia Zawodowego Nauczycieli w Warszawie, studium terapii rodzin w Stowarzyszeniu OPTA w Warszawie, całościowe szkolenie podyplomowe systemowo-psychodynamiczne – podejście zintegrowane w Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Otwarty dialog i rozwój sieci społecznych w sytuacji kryzysu psychicznego.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w specjalistycznej poradni rodzinnej, w organizacji pozarządowej zajmującej się pomocą młodym dorosłym (osobom w wieku 18-26 lat), Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży oraz w pracy z dziećmi, młodzieżą i ich rodzicami na stanowisku psychologa w szkole. Odbyła staże kliniczne w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie oraz w Mazowieckim Specjalistycznym Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie.
Uczestniczyła w różnorodnych szkoleniach z zakresu diagnozy i terapii dziecka (m.in. praca z dziećmi doświadczającymi przemocy seksualnej i ich rodzinami, z dziećmi ze spektrum autyzmu, z ADHD, w kryzysie rozstania rodziców). Ukończyła kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (I stopień), Trening Zastępowania Agresji, Terapii Traumy i PTSD oraz Psychoterapii Dzieci (ukierunkowanej na zaburzenia lękowe).
W Poradni prowadzi diagnozę rozwoju poznawczego, trudności emocjonalnych i rozwojowych dziecka oraz pogłębioną diagnozę zaburzeń ze spektrum autyzmu za pomocą narzędzi ADOS-2 i ADI-R.
Prowadzi konsultacje rodzicielskie i terapię młodzieży.