psycholog, pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel kontraktowy.

Ukończyła studia psychologiczne na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe: Wczesna Interwencja – pomoc dziecku i rodzinie w zakresie wczesnego wspomagania i opieki nad małym dzieckiem na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Uczestniczyła w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach dotyczących pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz diagnozy i możliwości stymulacji rozwoju dziecka.

Doświadczenie zawodowe zdobywała, między innym w poradniach psychologiczno – pedagogicznych oraz w placówkach przedszkolnych. Warsztat pracy doskonaliła przez wiele lat, pracując na stanowisku terapeuty i konsultanta w Ośrodku Wczesnej Interwencji w Warszawie.

W poradni głównie zajmuje się profilaktyką oraz diagnozą małych dzieci (od 0 do 7 lat) z zaburzeniami w rozwoju: spektrum autyzmu, opóźnieniem w rozwoju psychoruchowym, niepełnosprawnością intelektualną oraz problemami emocjonalnymi. Udziela porad i konsultacji dla rodziców oraz nauczycieli.

Koordynuje sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli przedszkoli i diagnostów wieku rozwojowego (0 – 7 lat) z placówek oświatowych Powiatu Piaseczyńskiego.

Prywatnie pasjonatka jogi, mindfulness oraz slow life.

Skip to content