oligofrenopedagog, surdopedagog, nauczyciel dyplomowany.
Ukończyła studia psychologiczne na Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie na Wydziale Filozofii Chrześcijańskiej, studia podyplomowe Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ponadto studia podyplomowe wychowania seksualnego, kurs zarządzania oświatą, posiada dyplom mediatora.
Odbyła wiele form doskonalenia zawodowego, min.: szkolenie stacjonarne w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie w Ośrodku Terapii Uzależnień, staż w Centrum CBT, kurs doskonalący w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w środowisku rodzinnym, kurs I i II stopnia z Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, kurs specjalistyczny Praktyk Zastępowania Agresji (Amity ART®), kurs „Funkcjonalna ocena i terapia widzenia dzieci słabo widzących”, szkolenie „Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym”, bazowy kurs z SAZ, szkolenie TSR (I stopnia).
W Poradni pracuje od ponad 30 lat. Zajmuje się diagnozą i pracą z małymi dziećmi (do 6 roku życia), z dziećmi z niepełnosprawnościami (bez ograniczeń wiekowych) i pomocą dla ich rodziców. Diagnozuje dzieci w spektrum autyzmu (ukończyła szkolenia w zakresie stosowania ADOS-2 i ADI-R). Współpracuje z przedszkolami i szkołami powiatu piaseczyńskiego poprzez wyjazdy terenowe oraz indywidualne konsultacje z nauczycielami. Przewodniczy zespołowi orzekającemu wydającemu opinie i orzeczenia dla dzieci z niepełnosprawnościami w zakresie ruchu, możliwości intelektualnych, przewlekle chorych, zagrożonych niedostosowaniem społecznym oraz z niepełnosprawnością sprzężoną. Jest również członkiem zespołu orzekającego wydającego opinie i orzeczenia dla dzieci słabo słyszących i niesłyszących. Koordynuje grupę wsparcia dla rodziców dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego.
Prywatnie żona, mama i teściowa, uwielbia literaturę i filmy fantasy oraz sci-fi, wyjazdy w miejsca nieoczywiste, szczególnie na terenie Polski.