pedagog specjalny, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel dyplomowany.
Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej (obecnie APS) im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie – specjalność pedagogika terapeutyczna.
Ukończyła studia podyplomowe Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ponadto studia podyplomowe z zakresu pedagogiki początkowej z reedukacją na Uniwersytecie Warszawskim oraz kurs kwalifikacyjny z zarządzania oświatą. Odbyła liczne szkolenia, staże i kursy doskonalące w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, m.in. kurs I i II stopnia z Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, terapia behawioralna-teoria i praktyka, zachowania trudne strategie behawioralne. Uczestniczyła w certyfikowanych szkoleniach z audiopsychofonologii dla terapeutów metody prof. Alfreda Tomatisa (I i II stopień). Ukończyła szkolenia z zakresu diagnozy funkcjonalnej dziecka (KORP i PEP-3PL). Współpracuje z przedszkolami powiatu piaseczyńskiego poprzez wyjazdy terenowe oraz indywidualne konsultacje z nauczycielami.
Działalność w poradni:
- diagnoza dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym,
- praca w zespole orzekającym ds. autyzmu i zespołu Aspergera,
- terapia dzieci w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym,
- prowadzenie warsztatów, szkoleń z zakresu rozwoju i wychowania dzieci w wieku przedszkolnym dla rodziców i nauczycieli,
- prowadzenie grupy terapeutycznej dla dzieci z trudnościami emocjonalno-społecznymi (wiek przedszkolny),
- terapia zaburzeń centralnego przetwarzania słuchowego metodą prof. Tomatisa.
Koordynuje 3 grupy wsparcia dla rodziców dzieci z diagnozą całościowych zaburzeń rozwoju oraz innymi niepełnosprawnościami.
Zainteresowania: turystyka, książka i medycyna.