Wioletta Dzwonkowska
pedagog specjalny, nauczyciel dyplomowany.
Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej (obecnie APS) im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie – specjalność pedagogika terapeutyczna.
Ukończyła studia podyplomowe Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektulaną i autyzmem w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ponadto studia podyplomowe z zakresu pedagogiki początkowej z reedukacją na Uniwersytecie Warszawskim oraz kurs kwalifikacyjny z zarządzania oświatą. Odbyła liczne szkolenia, staże i kursy doskonalące w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, m.in. kurs I i II stopnia z Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
Działalność w poradni:
- diagnoza dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym,
- praca w zespole orzekającym ds. autyzmu i zespołu Aspergera,
- terapia dzieci w wieku przedszkolnym,
- prowadzenie grupy terapeutycznej dla rodziców z dziećmi (wiek przedszkolny),
- prowadzenie grupy terapeutycznej dla dzieci z trudnościami emocjonalno-społecznymi (wiek przedszkolny).
Koordynuje grupę wsparcia dla rodziców dzieci z diagnozą całościwych zaburzeń rozwoju.
Zainteresowania: turystyka, książka i medycyna.