terapeuta wczesnej interwencji. Nauczyciel kontraktowy.
Ukończyła studia magisterskie na kierunku Psychologia stosowana oraz Studium Pedagogiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz podyplomowo Stosowaną Analizę Zachowania na SWPS w Warszawie oraz Wczesną Interwencję – Pomoc Dziecku i Rodzinie – w zakresie wczesnego wspomagania, w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu na APS w Warszawie.
Doświadczenie zawodowe zdobywała jako stażystka w placówkach wspierających dzieci i młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Odbyła staże certyfikacyjne PLTB (Fundacja Krok po kroku, Scolar). Ukończyła szereg szkoleń z zakresu diagnozy dziecka oraz terapii (m.in. Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach I stopień, Metoda Kid’s Skills, Trening Zastępowania Agresji, Trening Umiejętności Społecznych, Terapia Traumy i PTSD, Psychoterapia Dzieci).
W pracy wykorzystuje różnorodne metody pamiętając, że najważniejszym elementem jest zbudowanie relacji z dzieckiem opartej na poczuciu bezpieczeństwa z szacunkiem dla indywidualnej ścieżki rozwojowej każdego człowieka.
W Poradni prowadzi pogłębioną diagnozę zaburzeń ze spektrum autyzmu z wykorzystaniem narzędzi ADOS-2 i ADI-R oraz diagnozę poziomu rozwoju funkcji poznawczych. Prowadzi konsultacje rodzicielskie w zakresie wspierania w wyzwaniach wychowawczych.
Jest członkiem zespołu orzekającego ds. autyzmu i zespołu Aspergera.
Psychoterapeuta w trakcie 4- letniego szkolenia w nurcie poznawczo- behawioralnym.