pedagog specjalny, socjoterapeuta, terapeuta pedagogiczny, terapeuta metody Neuroflow. Nauczyciel dyplomowany.
Ukończyła studia magisterskie w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, studia podyplomowe w zakresie Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii w Wyższej Szkole Przymierza Rodzin w Warszawie, a także, również podyplomowo – Terapię Pedagogiczną na wydziale pedagogicznym Wyższej Szkoły Społeczno Ekonomicznej w Warszawie.
Wiele lat pracowała jako pedagog szkolny z dziećmi i młodzieżą w szkole podstawowej i gimnazjum. Prowadziła kursy Technik Efektywnego Uczenia się. Ma doświadczenia w pracy z dziećmi z dysleksją , ADHD i zaburzeniami zachowania. Wiedzę, jak pomagać uczniom mającym tego typu problemy, zdobyła m.in. podczas rocznego kursu, zorganizowanego przez Centrum CBT, pt.: „Kompleksowy model pracy z dziećmi z ADHD i zachowaniami opozycyjno – buntowniczymi”.
Ukończyła szkolenie z zakresu psychometrii organizowane przez Pracownię Testów Psychologicznych.
W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną dzieci i młodzieży.